Dax att uppdatera ^^

HELGEN!

Börjar med fredag då : Startade med att go gubben emo vaknar strax efter sju :) Kliver upp, tar min morgon cigg och vaknar till liv... Ja och Nemo leker och myser i soffan och har det bra :) Andreas kmr vid 12 för då slutade han att jobba, Nemo skulle nämligen till Lilian och vara där tills på lördag då för att vi skulle på Jennie´s 20 års fest :) När Nemo åkt så börjar ja städa lite här hemma, såg ut som ett bombnedslag, alla Nemo´s leksaker vad utsprida över allt tror ja :O Men det går juh faktiskt snabbt och ta undan :) Tog en disk med :) SEEEN hoppade ja in i duschen, och det va sååååå jääääävla sköööönt! Sen så torka ja håret och gjorde iordning mig för partyt på kvällen då :) Sen gick ja och Jesper på jakten och delade på en pizza, vi var inte så värst hungriga, vi skulle juh äta smörgåstårta hos Jennie med så :) Sen då vi ätit klart och tittar på klockan är det strax över 2 timmar kvar innan buss fan går, så ja slår en pling till broder och frågar om man får komma förbi och det va lungt, så satt där med han och snackade lite skit då :) Bussen kom vid 19.35 åså var det raka vägen till Ramvik sen då :) Kom dit och de va lite folk där, kom några till efter en stund :) Var skit kuuuul där! Det ska du veta Jennie ;) Festen var en Flipp inte en Flopp :D Haha! Drog oss hemmåt vid 1 tiden efter som ja skulle upp och jobba på lördag då klockan 07.30, jag kände mig inte alls sugen för ja var full som ett ägg, haha! Men peter drog på hemmåt, släppte av My först hos sin mormor sen så va vi hungriga och bestämde oss för att beställa mat på ullas då :) Ja sa rå lök på våra hamburgare, grejjen är det att när vi kmr hem och ska äta hamburgarna är det rå lök på ena och rostad lök på andra och ja hatar verkligen rostad lök och det var just den jävla hamburgaren ja fick och jesper hade hunnit äta över halva hamburgaren men rå löken, fyyyy faaaaan vad ja blev sur, bara slängde iväg hamburgaren! Inge mer ullas för oss iallfall! Sen slängde vi oss i sängen och ja tänkte "Jag kmr aldrig att somna, det snurrar för mkt" Men ja LYCKADES, det sa bara pang så sov jag, haha! :D

Lördag : Väckaren ringer klockan 07.00, usch tänkte jag fortfarande små full! Var bara att masa sig upp, tänkte orka sminka sig, öhh näää, men då ja tittar mig i spegeln så är det precis som att ja inte sovit, för sminket är helt orört och det brukar typ ALLTID vara utsmetat på morgonen, Puhhh tur! Skakar liv i mig, törstig som fan, dricker Fanta, haha! Ingen törstsläckare men gott äre dagen efter tycker ja :D Tar på mig jackan och skorna och tar med mig arbetskläderna och drar mig till jobbet, tack gode gud så jobbade ja med dom 2 BÄSTA på centralköket, Mats & Henry, skit roliga! Allt gick bra faktiskt på jobbet, trodde verkligen allt skulle gå åt h-vete för att ja va så himmla trött... Henry bara " Ja mins själv hur det va då man var yngre (han är 50) söp som en dåre och kom full på jobbet dagen efter" åså skrattar han och tittar på mig :D meeen ja var väll inte full utan bara smått bakis då :P Kmr hem strax efter 3, lägger mig på soffan för att ja är sååååå trött! Somnar efter typ 10-15 min och sover som en stock i typ 2 timmar, vaknar imellanåt att Nemo är och klättrar på mig som en liten apa ibland, haha ;) Första man ser då man vaknar till riktigt var Peter sittandes mitt framför en, märkte inte ens då han kom, haha! Han hade juh varit hos oss ett tag med :D Vid halv 7 gick ja, Jesper & Nemo till brorsan, skulle pierca hans ögonbryn och det blev så jäkla snyggt och bra gjort! NÖJD! Tror ja ska bli piercare, piercat massvis med folk så, t.ex Lotten i tuttvårtan :D Nää men ett så himmla jobb och utbilda sig till piercare skulle ja tro :P Sen kom kvällen och det var typ bara lata framför tv:en sen sova :P

Söndag : Dop dagen för lilla Elvis <3 Kliver upp vid halv 9, tar en snabb rök, hoppar in i duschen... ut , torka håret & gö iordning mig, vi skulle nämligen åka vid 11 tiden mot Sundsvall där dopet då va, dopet började 1... Blev storm ute och ös regnade så det va juh mindre roligt att åka till Sundsvall i sånt väder då, är juh sjukt åkrädd sen bilolyckan för några år sen :( Men allt gick juh bra :D Dopet gick sen vare fika :) Mysigt! Sen drog man sig hemmåt igen och då var vädret mkt bättre, tack gode gud! Han finns ibland tro ja, haha :D Lugna puckar då man kmr hem, små plockar undan lite grejjen ser börja ja små diska och laga mat samtidigt, blev korvstroganoff och ris :D Gott! Micke och Pia´s dotter Felice kom förbi, roligt med besök :) Lekte med Nemo som attans dom, han va helt slut :) Fick dessutom en ny soffa idag, eller ny och ny, Jesper´s pappa´s gammla soffa :) EN hörnsoffa och den är faktiskt fin :D Dääää niiii! :D SÅ nu har vi möblerat om i tv-rummet :) Så det var typ min helg iallfall :P Nu vet ni lite!

Nu hade ni nått att läsa ett tag! Herrå!             <3 Älskar Nemo & Jesper <3

Dopet :)                                               20-åringen               20-åringen Jennie & jag :D


                   Redo för party hos Jennie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback