Tjollahoppsan!


Hej på er alla!

Är hos min underbara vän Elionor i sundsvall och vi har det så bra :) Så kul och få träffa henne :) Imorgon blir det Birsta, ska bli kul :) åker redan in vid 10 tiden innan allt jäkla folk kmr. Skulle på citygross igår och handla jag och elionor, åkte buss, och vi fick stå i 20 min i bilkö innan vi kom dit, less blev man men vi sjuka oss ist och gjorde nått roligt utav det :) haha! Har varit ute och lekt med barnen idag, och dom hade as kul, Nemo snömula sig själv hela tiden och han va så lycklig över det och jag förstår inte varför, haha! Min gó grabb! Han och Emil har det verkligen roligt ihop, leker för fulla muggar :)

Tisdag blire åka hem vid 12, hemma i kramfors 13.40 ungefär :) Home Sweet Home! Borta Bra Men Hemma Bäst som man säger, haha! Men jag har verkligen älskat att få vara här och umgås med min bästaste bästa vän! Rör ni dör ni!


Glömde berätta vad vi fick av Jesper´s Pappa m.fam. och vad vi fick av Micke m.fam.

Jesper´s Pappa m.fam. : Jag & Jesper fick - Ljuslyckta, örhängen, bandbomber, Nemo fick - Bok med olika djurläten, kritor & ett målat förklädde :)

Hos Micke m.fam. : Nemo fick - Massa bilar, Huvtröjja & byxor, en bok. Jag & Jesper fick - Usb-minne, hudcreme & tvål, påfyllning på mobilen, 700 kr presentkort på IKEA, pengar till en volume master, halsduk & mössa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback