Kvällen!

Kvällen har varit super duper rolig, ja har jobbat på hemköp från 15.00-22.15 med Marie & Maria, Marie gick hem vid 18.00 :P Kvällen började med att de stormade in en massa folk, då ser ja att en kille där är utklädd till Lucia och det var  inte det vackraste ja sett, haha! SVENSEXA! haha helt klart! Tog ett par bilder på dom/han så ska ni få se. Han fråga om ja kunde ge han en puss på kinden om han gav mig en lussekatt, men ja sa nej, haha! Knappast Knappast knappast!

Senare på kvällen skulle ja gå och ta en cigg, så när ja var påväg upp dit ja ska ut och röka och öppnar dörren så står Conny där och skrämmer livet ur mig den jävlen, skriker som att kniven sitter i mig sen står han & jag och asflabbar, haha!

Det har faktiskt varit en super rolig kväll och ja ser gärna framimot att jobba med Marie, Maria & Conny en kväll till! Får se när det blir :D Har juh tagit en super snygg bild på Marie, Maria & Conny, sen (nån) som hamna med på sidan om bilden.

Fan vad sugigt! Ja vet inte hur man gör för att ladda upp en video här ! :(

Heeeemkööööp schaaaalaaaalllallla laaaaa Heeeeemköööööp schalllalllallaaa


Svensexan!


Kommentarer
Postat av: Den som skräms..

Han i uniform med smör på, tack. ;)

2008-12-09 @ 01:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback