Julgran!

Ja igår satte vi upp julgranen innan ja gick iväg och jobbade kväll, 17.45-22.15, gick juh bra :) Har tagit en bild på julgranen som jag ska lägga upp. Nemo och jag som satte upp julkulorna och Jesper spiran och glittret :) Nemo blev super nöjd över den och säger att den är fin :) hihi! Huvudsakligen han tkr det ^^
Har jobbat idag med, mellan 13.00-18.00, ganska så skönt pass, värre imorgon då jag jobbar 09.00-19.00, låååångt pass, 10 timmar, usch! Men pengar :) Jobbar fredag med mellan 09.30-16.00, skönt! Ledig lördag & Söndag jobbar Måndag 16.00-20.15 och på tisdag 10.00-16.00 :) Lite pengar :D Vikarie men jobbar som att man vore anställd, haha!

Älskar Jesper & Nemo

Tyvärr ganska mörk bild :S

Kommentarer
Postat av: C

Betalar du min hyra o försörjer mig så... Utan jobb inga pengar, de borde ju du veta som bara pratar om pengar på din blogg.... begär inte att du ska förstå, o de behöver du inte heller.. men där har du annledningen... O du ska inte för en sekund tro att de är lätt allt dehär. att jag frivilligt valt de för att jag ska få hålla på me de yrke jag älskar samtidigt som jag måste bearbeta allt som har hänt.. Kan tala om att du har de jävligt bra på hemköp ijämförelse.

2008-12-18 @ 20:46:44
Postat av: C

Betalar du min hyra o försörjer mig så... Utan jobb inga pengar, de borde ju du veta som bara pratar om pengar på din blogg.... begär inte att du ska förstå, o de behöver du inte heller.. men där har du annledningen... O du ska inte för en sekund tro att de är lätt allt dehär. att jag frivilligt valt de för att jag ska få hålla på me de yrke jag älskar samtidigt som jag måste bearbeta allt som har hänt.. Kan tala om att du har de jävligt bra på hemköp ijämförelse.

2008-12-18 @ 20:49:35
URL: http://lotte.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback