Julafton :)

Ja julafton va det igår, och fy i h-vete vad snabbt det gick alltså, tyckte det inte va mer än att kliva upp så var julaftonen över, och det tycker jag juh är dyng tråkigt :(
Ja men dagen började med att min morfar kom och hämtade oss, for hem till mormor och morfar och inväntade alla dom andra som då var, mamma, syster, brorsan, Päivi, Felicia, Björn, Anne & Tobias :) Pelle kom senare för han jobbade till halv 6 stackarn.
Drog iväg till Nipan i sollefteå på julbord, var si sådär mat men den dög, lite krasslig i magen idag bara, mindre bra. Jag, Jesper och Nemo åkte med min mormor och morfar, så när vi var påväg upp till sollefteå så kör en bil ut mitt framför oss, vi kör 70 km/h , var bara nån cm från att smälla med den, vi hade en sån tur, för inte vill man att nått sånt hemskt ska hända på julafton :( morfar hade som tur en reaktionsförmåga som en 20 åring och han är 75 år, tackar gudarna för det annars hade det gått riktigt illa.
Efter att varit på Nipan för vi hem till mormor och morfar igen, öppnade julklappar och fikade och pratade en massa, myspys! Nemo va snäll hela dagen, mamma´s älskling!
Jag fick 3 presentkort av mamma i julklapp sen hade jag juh fått en tidigare av Jesper och det var juh en ny jacka :) Jesper fick ett halsband och ett armband av mig + att han fick ett X-box av mig tidigare :) Nemo fick BILAR såklart, kläder, pussel, sängkläder, Nallar, godis, fyrhjuling (leksak såklart), Böcker, ritpapper & kritor, filmer och såklart ÄNNU MER BILAR :D haha! Och han va så nöjd så!
Men julaftonen är inte över för Nemo än, han är hos sin farmor & farfar nu och har det säkert jätte bra med ännu mer julmat & julklappar :) Sen på fredag ska vi till min styvfarsa och fira och då får han ännu mera sen på lördag ska vi till min bästa vän och hennes barn och fira och då blir det ÄNNU mer julklappar, haha! Tar aldrig slut tror jag :D Ska va hos min gumma från Lördag till Tisdag :) Ska bli kul! Tjohej! Saknar henne så <3 I Love My Habibi Elionor! Ingen har någonsin ställt upp sig för mig som du gör, du är den bästa vän man kan få! Tack för att du finns!
Tog några kort igår med som ja ska lägga upp, på tomten, Nemo med sina julklappar och sånt :) Skit snyggt tomte vi hade i år, lr inte! hahahahaha! Björn Björn Björn :D
Nää nu ska jag ta och skaffa mig ett liv, har uppdaterat bloggen iallafall så folk kan läsa :)

Herrå!

Jag älskar Jesper & Nemo mest av allt!

Tomten!


En del av Nemo´s paket hög


Jesper & Nemo öppnar julklappar


Julklapps öppning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback