Home sweet home!

Ja nu är man hemma, känns väldigt skönt faktiskt, men jag måste påpeka att det har varit underbara dagar hos Elionor och vi har verkligen utnyttjat tiden med varandra :) Men en sak var hemsk där, och det var luftmadrassen vi sov på, sov på en dubbel luftmadrass, men efter halva natten typ så hade det åkt ut lite luft i den så man låg som i ett V till slut i sängen, ryggskott punkt NU, jAA! :D haha!Jag älskar min habibi :D Va och shopade loss på birsta igår, skriver längre ner vad jag köpte :) helnöjd iallafall! Emil & Nemo gick ihop hur bra som helst :) Värsta stjärnorna tillsammans! :D Och Nemo älskade verkligen att vara nära Nova med, tog hand om henne så sött, tappa hon en leksak så tog Nemo upp den direkt och gav den till henne åså klappade han henne på huvudet :) Tror Nemo vill ha en lille-bror eller lilla-syster snart :) Får se när det blir, men nästa år iallafall, haha! Blir jobb imorgon 14.00-19.00, på Torsdag 11.00-18.00 och på fredag 16.00-22.15 , blir lite pengar iallafall. Inte haft möjlighet att jobba på 1 vecka nu eftersom jag haft fullt upp :) Så jag tackar Petra som ringde idag och gav mig lite tider :) Gillar henne jag. Nää nu har jag uppdaterat lite, ska gå ut och röka nu :)

Jag köpte på birsta : Nya jeans byxor, 2 t-shirtar, 2 skjortor, bh & trosa, volume master och navelsmycke och örhängen :D

Drömde en hemsk drömm inatt, drömde att jag förlorade min bror, att han dog av en överdos :( Meeeen, dom säger att när man drömmer sånt där så är det tvärtom i verkligheten så han kmr då nämligen bli frisk lr...? Man kan juh alltid hoppas :)







Kommentarer
Postat av: ElliCaramelli

hahaha snyggt kort på mej.. Ungefär sådär blir man av att vänta på försäkringskassan i telefonkö med startnummer 112 :S..

2008-12-30 @ 23:20:47
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback