....................

Jag älskar, Jag älskar er!



Att man kan känna sig så misslyckad ibland..? Ibland sker saker som inte borde ske och man kan inte göra nått åt det, det bara händer. Kanske man ska ta huvudet och stoppa ner det i nått kallt så man får en kick och skakar sig till liv igen..? Ja vet inte, jag vet inte mycket. En etta med jordvärme, tro om det är mysigt..? Visa verka söka sig efter det och få  frid genom den vägen..? Men löser det verkligen problemen..? Jag vet inte..? När nått börjar lösa sig så rivs det upp igen, varför kan inte allt få vara bra för en gångs skull..? Nu är det jag som sätter käppen i hjulet och fixar det hära, nä nu jävlar, here I come..!?


Sick of crying,
tired of trying,
yeah Im smiling,
but inside Im dying..


Denna va aproligt, haha -->

Birdie birdie in the sky,
Let a popo in my eye,
Me dont care me dont cry,
Me just happy cows dont fly

Kommentarer
Postat av: Stina

He he ja hon har en riktig kaluffs:)

Hur gammal är din sötnos?

2008-12-13 @ 14:20:53
URL: http://makakakaapa.blogg.se/
Postat av: ElliCaramelli

nåt som hänt vännen?

2008-12-13 @ 23:37:23
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback