Åhh herru gud

Vissa tror att ja får mina pengar bara rakt ner i fickan tror jag, men jag jobbar som ett jävla as hela tiden och får bara 94 kr i timmen på 2 olika vikarie jobb, hemköp och centralköket, fick 16000kr i lön denna månad och det var från dom två ställena, jag har gått och jobbat dubbel dag,först dag på centralköket och kväll på hemköp sen, hemma vid halv 11 på kvällen upp vid halv 6 igen och jobba på centralköket sen forsätter det sådär och jag får knappt nån tid att träffa min son mer änn 1timme  på morgonen, och hur tror du det känns? Tror du jag ler utav det? Och är det så jobbigt att läsa i min blogg om hur mkt jag jobbar och att ja blir glad över att ja får pengar utav det GE FAN ATT LÄS DEN DÅ! Hur som helst, ska hem till en unge som jag måste försörja och ta hand om och folk tycker synd om sig själv då dom har en hel lön dom bara kan spendera på sig själva, jag jobbar för min son och ingen annan! Du hade inte ens tid att prata med mig i 5 min i helgen.

Jag är stolt över mig själv, so what?


Kommentarer
Postat av: Kusin Sandra

Det är väl jättebra att du har jobb... Jobben ska du vara rädd om. Inte lätt att få ett i Kramfors. Fast du ska ju iofs inte jobba ihjäl dig, men det känner du ju själv.



Hälsa Nemo o Jesper. Kram Sandra

2008-12-19 @ 10:12:21
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se
Postat av: ElliCaramelli

Klart du är glad över att du får pengar, du jobbar ju som ett djur för att tjäna dom.

Bättre att jobba och tjäna pengar på så vis, än att gå hemma och stämpla och rullar tummarna :S



Hoppas jag får ett jobb fort som fan då Nova börjat dagis, för jag vill inte gå hemma nå mer. Så jag kommer att ta första bästa jobb..-hahaha- Värsta desperata Elli ;)



Ring om du behöver snacka, i´m here for you habibi!

2008-12-19 @ 10:20:17
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback